Probeleme Hik-Connect/iVMS-4500 Androis

Citat din Guest în 28 octombrie 2021, 9:00Buna ziua, am achizitionat un dvr de la hikvision (mentionez ca nu este primul instalat, am experienta in instalarea si configurarea lor)
TOATEA BUNE si frumoase, camerele se vad foarte bine si fluid, problema apare cand vreo sa vezi playback, nu functioneaza, iar cand functioneaza nu arata ora bine.
Time serverul cat si ora/data sunt setate corect
Mai am un hikvision identic configirat dar celalalt functioneaza fara probleme...
Am sunat si la cei de unde l-am luat si nu au putut sa-mi ofere informatii.
Astept vesti,
Ionut.
Buna ziua, am achizitionat un dvr de la hikvision (mentionez ca nu este primul instalat, am experienta in instalarea si configurarea lor)
TOATEA BUNE si frumoase, camerele se vad foarte bine si fluid, problema apare cand vreo sa vezi playback, nu functioneaza, iar cand functioneaza nu arata ora bine.
Time serverul cat si ora/data sunt setate corect
Mai am un hikvision identic configirat dar celalalt functioneaza fara probleme...
Am sunat si la cei de unde l-am luat si nu au putut sa-mi ofere informatii.
Astept vesti,
Ionut.

Citat din Ecate în 28 octombrie 2021, 18:58Citat din Guest în 28 octombrie 2021, 9:00Buna ziua, am achizitionat un dvr de la hikvision (mentionez ca nu este primul instalat, am experienta in instalarea si configurarea lor)
TOATEA BUNE si frumoase, camerele se vad foarte bine si fluid, problema apare cand vreo sa vezi playback, nu functioneaza, iar cand functioneaza nu arata ora bine.
Time serverul cat si ora/data sunt setate corect
Mai am un hikvision identic configirat dar celalalt functioneaza fara probleme...
Am sunat si la cei de unde l-am luat si nu au putut sa-mi ofere informatii.
Astept vesti,
Ionut.
Salut,
Problema legata de redare playback (pe aplicatiile Hik-Connect sau IVMS: sunt raportare la anumite modele de nvr/dvr de la Hikvision.
Ca exemplu, la modele iDS* este problema generala. Nu cunosc daca s-a rezolvat cu vreun update la firmware.
Pe Desktop functioneaza perfect (pe ivms-4200, daca nu ma insel)
In orice caz: problema nu de la tine, sau de la configuratia ta, ci din firmware-ul nvr/dvr* iDS*.
Numai bine
Citat din Guest în 28 octombrie 2021, 9:00Buna ziua, am achizitionat un dvr de la hikvision (mentionez ca nu este primul instalat, am experienta in instalarea si configurarea lor)
TOATEA BUNE si frumoase, camerele se vad foarte bine si fluid, problema apare cand vreo sa vezi playback, nu functioneaza, iar cand functioneaza nu arata ora bine.
Time serverul cat si ora/data sunt setate corect
Mai am un hikvision identic configirat dar celalalt functioneaza fara probleme...
Am sunat si la cei de unde l-am luat si nu au putut sa-mi ofere informatii.
Astept vesti,
Ionut.
Salut,
Problema legata de redare playback (pe aplicatiile Hik-Connect sau IVMS: sunt raportare la anumite modele de nvr/dvr de la Hikvision.
Ca exemplu, la modele iDS* este problema generala. Nu cunosc daca s-a rezolvat cu vreun update la firmware.
Pe Desktop functioneaza perfect (pe ivms-4200, daca nu ma insel)
In orice caz: problema nu de la tine, sau de la configuratia ta, ci din firmware-ul nvr/dvr* iDS*.
Numai bine