Forum

Probeleme Hik-Connect/iVMS-4500 Androis

Buna ziua, am achizitionat un dvr de la hikvision (mentionez ca nu este primul instalat, am experienta in instalarea si configurarea lor)

TOATEA BUNE si frumoase, camerele se vad foarte bine si fluid, problema apare cand vreo sa vezi playback, nu functioneaza, iar cand functioneaza nu arata ora bine.

Time serverul cat si ora/data sunt setate corect

Mai am un hikvision identic configirat dar celalalt functioneaza fara probleme...

Am sunat si la cei de unde l-am luat si nu au putut sa-mi ofere informatii.

Astept vesti,

Ionut.

Ecate și Ionut au reacționat la acest articol.
EcateIonut
Citat din Guest în 28 octombrie 2021, 9:00

Buna ziua, am achizitionat un dvr de la hikvision (mentionez ca nu este primul instalat, am experienta in instalarea si configurarea lor)

TOATEA BUNE si frumoase, camerele se vad foarte bine si fluid, problema apare cand vreo sa vezi playback, nu functioneaza, iar cand functioneaza nu arata ora bine.

Time serverul cat si ora/data sunt setate corect

Mai am un hikvision identic configirat dar celalalt functioneaza fara probleme...

Am sunat si la cei de unde l-am luat si nu au putut sa-mi ofere informatii.

Astept vesti,

Ionut.

Salut,

Problema legata de redare playback (pe aplicatiile Hik-Connect sau IVMS: sunt raportare la anumite modele de nvr/dvr de la Hikvision.

Ca exemplu, la modele iDS* este problema generala. Nu cunosc daca s-a rezolvat cu vreun update la firmware.

Pe Desktop functioneaza perfect (pe ivms-4200, daca nu ma insel)

In orice caz: problema nu de la tine, sau de la configuratia ta, ci din firmware-ul nvr/dvr* iDS*.

 

Numai bine

Ionut a reacționat la acest articol.
Ionut